sobota 17. ledna 2009

Mám otázku ...

říkaj vám moje články něco?

Mm řekl bych že ne, tedy dle ohlasů. Nula nula nula. Baví vás ten blog? Protože je to dost nahovno, když autora utvrzujete v tom, že píše sračky a nebaví vás to. Takže kdybyste se mohli obtěžovat a napsat mi aspoň co si o mym blogu myslíte ? Něco za něco, přátelé ...

2 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

ále Azzy kakej na to...Jsi tak Famous že k tomu prostě lidi ani nemají co říct jak se diví :-O

Anonymní řekl(a)...

Azzy, tak sakra máš ten blog proto, aby jsi psal a nebo proto, aby jsis dokázal, že nejoblíbenější lidská vlastnost je skutečně šťourání v cizích životech, razení a čtení článků o někom, kdo má, či nemá problémy??? :D :D :D ...Di k čertu se známkováním, já jsem happy, když se sem vůbec dostanu na pc, stihnu si přečíst článek a vypadnu :D :D :D :D Protože mě ukrutně nebaví vyplňovat ten dotazník při odeslání komentu :-D .Ne, že by jsi mi za to nestál, ale většinou bývám teˇď na PC opravdu na skok a myslím, že nejsem ejdiná. :-) Návštěvnost jako návštěvnost .Vykašli se na to. :-)