pondělí 19. ledna 2009

O kom? O čem? Jak KDO ?!

Vypadáš tam jak G. !

Dobrá dobrá dobrá! Fotil sem se, už zase. Ale není přece na tom nic špatnýho neustále fotit sám sebe! To jenom můj tatík si myslí že to je známka počátků narcismu. I když u mě člověk nikdy neví, i narcismus je u mě možný.

Doufám že jsem vás nevyděsil. Jitka mi totiž dneska sdělila, že na jedný fotce vypadam jako G. Vy nevíte kdo je G ? Já to vlastně taky pořádně nevim, spíš sem o něm hodně slyšel, zrovna dneska o něm Jitka mluvila ještě ne ve spojitostí se mnou, ale prej se popral v tančírně. nevíme proč, nevíme s kým. Ale zjistíme to (pakliže to už někdo neví a nechtěl by mi to ŘÍCT) a pak se to dozvíte i vy

Dneska sme měli jít s Jitkou do solárka, ale vzhledem k tomu, že jsou naše matky dost nezdílné v ohledu finančním, odložíme to na jindy.
Ou to vám taky musim říct, vždycky po škole chodíme fajčit za malou, tentokrát s náma byl i Ká. Ká je Jitky kluk, a i přes mojí počáteční skepsi se ukázalo že neni tak špatnej.

Dneska byla Andrea nějaká divná, nechtěla nám říct proč. Kdo za tím asi stojí? Čekáme s čím příjdeš Andy

3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Severka : Muhehe :D I ty jedna stará drbno :D Ne dělám si srandu :D :-) Juj, musíš mi ukázat ty fotky! :-)

Anonymní řekl(a)...

G? netuším.... možná Gustav, Gregor, Gay??? xD
PS: omlouvám se za trapný komentář, nic jiného mě nenapadlo, nejsem ve formě xD

Anonymní řekl(a)...

G je politováníhodná osoba? Tím pádem nemůžeš vypadat jako G x)