čtvrtek 27. listopadu 2008

Den 75.

na hovno.

jo ... a dneska budu psat bez diakritiky ...
nebavi me spousta malickosti, spousta veci, ktery pro me predtim nebo snad treba i stale sou dulezity, ale ja si to prostě neuvedomuju, a pak to dopada hodne spatne. Posledni tyden se chovam nejak zvlastne .. musim to potvrdit i ja sam, proste si to priznavam, nejhorsi je ze nevim cim to je. Prijdu do skoly, sem v pohode, sem ve skole, je to v pohode, prijdu domu ... v pohode neni absolutne nic, ale NEMA BYT PROC.
Jsem unavenej, vsechno se mi zda daleko, i ten pitomej vikend, kterej defakto zacina uz zejtra mi pride ze je az za dlouhy mesice, a ty ja nepreziju, nemam sanci.

Nebavi me nic, jak je psano vise, nebavi me stavat kazdy den se stejnou motivaci a se s tejnym planem - jit do skoly, popsat par listu, byt bdely, pak jit na cigaro a domu.
celej zivot se na neco vymlouvam, ale dneska to neudelam, proste to nezvladam, sem v tom ztracenej a nikdy mi to nepude. Selhal sem v zivote a takhle to pude dal a dal.

Posledni dny se zkratka neumim bavit. Nejde mi to.

2 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

No tak to nemáš boviečo..x/ Ale neboj, to sa istotne nejak vyrieši, ako to je ždycky aj u mňa..xD

Anonymní řekl(a)...

Jednoduchá monotonost se občas vyskytne ve chvíli, kdybys ji nejradši nakopl do pr... :-) Z toho si nic nedělej, u ěm to taky jeden šas tak probíhalo :D Pa jsem ale potkala tebe a všechno e v pr... :D