neděle 30. listopadu 2008

Den 78

Bláznivej svět ...

Všude kolem mně jsou strhané tváře
unavená místa, unavené tváře
pestré a primitivní pro jejich denní trasy
nevedou nikam, nevedou nikam
jejich slzy vyplňují jejich brýle
žádný výraz, žádný výraz schovaný v mé hlavě,
chci ztlumit svůj smutek
ne zítra, ne zítra
a hledám druh zábavy
a hledám druh smutku
Sny ve kterých umírám
jsou nejlepší, které se mi kdy zdály
Hledám to těží co ti chci říct
hledám to těžší, co chci vzít
když lidé utíkají v kruhu
je to velmi, velmi
šílený svět
šílený svět

Děti čekají na den, kdy se budou cítit lépe
Šťastné narozeniny, šťastné narozeniny
A cítím cestu, ve které by všechny děti měly
sedět a poslouchat, sedět a poslouchat
jít do školy a já jsem byl velmi nervózní
nikdo mě neznal, nikdo mě neznal
Ahoj učiteli, řekni mi co je mou vyučovací hodinou
podívej se vpravo napříč mnou, podívej se vpravo napříč mnou
a hledám druh zábavy
a hledám druh smutku
Sny ve kterých umírám
jsou nejlepší, které se mi kdy zdály
Hledám to těží co ti chci říct
hledám to těžší, co chci vzít
když lidé utíkají v kruhu
je to velmi, velmi
bláznivý svět
bláznivý svět
zvětšuje se tvůj svět
bláznivý svět

1 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

it´s a very mad world... But nothing´s impossible - it´s true ;)