čtvrtek 11. září 2008

Zabijete mě a sníte .... ?

hňa hňa hňa ... ! Obdržel sem dvě dosti nasrané reakce na mě stěhování a to zdaleka neni všechno! Huhaha to bude ještě dneska zábava xD

Překvapivě píšu už teď, páč očekávam že se za celej den nezmění zhola nic než co dělam doteď. Což znamená pronuděný volný čtvrtek. Kolik volných čtvrtků dostáváme za měsíc? Dva .. ? TŘI ... ?Absolutně netuším, ale sem ochotnej se s váma hádat vo to, že jich nebude víc než volných pondělků. A já .. ? Ááále si tu jenom tak vysedávam u compa žeo, nevim do čeho píchnout, žeru melouny a piju colu. Takle to nemá být, mám si vzít sluneční brýle a jít surfovat. Vada. Nemám žádné sluneční brýle. Vlastně ano, měl sem dvoje. Mé oblíbené moucháče, které jsem v Praze vyhodil kvůi tomu, že se jim vyklala nožička. Pak sem měl další, ty jsem prozměnu rozdupal v záchvatu opilosti, kdy jsem měl nepopsatelné nutkání skočit na všechno co se mi líbilo. Zvláštní že ... ? Skákat na věci, které se mi líbí. A pak je tu další problém a to je ten, že tu není pláž. V dalším výčtu průseru toho, co nemůžu dělat ačkoliv bych to dělat měl je to, že nemám surf a dokonce ani neumím surfovat.

Vzhledem k tomu, že se znám, napíšu článek již teď. Večer budu zbytečně vyčerpaný nicneděláním, takže si to odbudu teď.
Sbohem i bez boha !

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Opravdu jsi napsal viklal s tvrdým y? Ps: vím, že to zní divně od někoho, kdo se neumí ani podepsat

Anonymní řekl(a)...

Ne. Já tě nesním... Já tě jen zabiju!

Anonymní řekl(a)...

Bídníku :D Jsem si bláhově myslela , že vlastníš přinejmenším ten surf a vilu na pláži :D.
Nu nic, teda.Se stěhuj , pohyb po netu je zdravej :D.Lol , odkaz nedám , páč je to minulost a kdybych si vzpoměla na to zjebaný heslo ,, tak bych jí konečně pohřbila..odcházím si naštvaně vřískat :D.Joa! chci další tvoje fota , páč mi připomínáš Bikarda , jako :D
PS:dělej něco s těma komentama , jako :D áááá

Anonymní řekl(a)...

OMG! Na mě bys taky skočil?! xD