pátek 12. září 2008

Den 1. podruhé :)

tak a jedu k Andule ! V 8:55. Další debilita. Je pátek. Volnej pátek kvůli králikům a já musim stávat v 8:30 abych stich andulu ... no je to možný ... ?
Až přijedu od Anduly budu ten nejmetrosexuálovatjší metrosexuál tohoto tisíciletí. Tak mi držte palce ať nevypadam víc jak debil než teď (ono to jde ... ? ^^)
Joo a došel sem k revolučnímu objevu. Už nebudu psát žádný nadpisy, ale budu to psát po dnech. Aspoň se zjistí jak dlouho tadynatom blogu vydržim ^^ Dávam si maximum tak dvěstě dní ... ale moc s tim mym číslem nepočítejte ... Známe se žeee .... xD

Takžeee UPGRADE. Ok. 1.0 xD
Právě sem dokoukal skvělou komedii Protivný sprostý holky^^ . Slovo děvka sem snad neslyšel v žádnym fulmu tolikrát za sebou. Ale ten film je naprosto boží, Lindsay je skvělá (neeee já za to nemůžu že mam slabost na zhýčkaný hollywoodský pipiny!^^) a je to realistický ! A mam nápad. Založíme si taky knihu kde budem každýho pomlouvat. Jo jako! xD

Jinak mé vlasy .. ? skvělé. vypadám jak metrosexuál. Ale NEJVÍC! :-D To bude ještě sranda ... ^^
Takže sbohem, zejtra hornická, ale abstinuju kvůli neděli ... :-)


NAHOVNO! :-D

5 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

dávám ti deset :D a koberec gratis :D

Budou fotky?

Anonymní řekl(a)...

Jů jů, máš to tady moc pěkný :) Lepší jak na blog.cz i snad :)

Anonymní řekl(a)...

Jo, Protivný Sprostý Holky jsou absolutly nájs. Už se těšim na Hornickou ;).
Když už jsem u toho. .. je to trošku v prdeli s naším autobusovým spojením v sobotu, že ? :D Jsem myslel, že pojedem ve 14:40, ale teď jsem si uvědomil, že bydlim na Březový :D.
No nic ... třeba něco pojede:D. Každopádně jsem domluvenej, že tam přijedem kolem čtvrt na čtyry... ať si trochu užijem.

Anonymní řekl(a)...

No víš změnila jsem záhlaví, pač mě už nebavilo koukat na samu sebe :) :D

Anonymní řekl(a)...

jakto ze sem na tvem miste predpredposledni..beru si osobne..konec