čtvrtek 11. září 2008

New life starts here ... right now !

Změna je život, říká se. Tak sem změnil blog. V krátkém období (cožu mě není ani měsíc) se stěhuju už podruhý. Poprvý sem se stěhoval z důvodu objevení mýho blogu mými rodiči, což sem nelibě nesl. A teď měním ... proč? Mno, možná sem měl měnit už dávno. Na bloggeru nejsem prvně, bod pro mě ;)

Jinak pro stálé navštěvníky mých původních blogů ... co nového v mém životě ... ? Takže především, máme králíkářský volno xD Čehož sem využil k tomu abch vás sral tim že věčně měnim blogy .. jojo, nuda je svině a spát se mi nechce!
Ještě nejspíš napíšu večer jak se dál můj den vyvíjel ... Tak zatím ... zduř! xD

5 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Už je to víc než trapný abys věděl! Ke všemu neštěstí sis vymyslel snad tu nejdelší adresu v historii internetu !!! xD
OMG ověření slova.... nesnášim tohle opisování kódů !!

Anonymní řekl(a)...

Nemam silu ti ani vynadat ani se jakkoliv vyjadřit. Myslím, že ani nedokážu smazat z uložených tvou starou novou adresu.

Anonymní řekl(a)...

Dobře, právě jsem načerpala energii a rozum z Mily. Dělej si, co chceš, stačí, když mi dáš vědět, kde jsi a kde budeš za pět minut.

Anonymní řekl(a)...

Tady mám blog taky :D i na tisících jiných serverech :D jako je blogspot,bloguje , blog.ch - tam je už doufám zrušenej, ale založím nový zlepšili se od posledně :D ..i na sblogu..no prostě kam vlezeš tam sem taky :D hruza :D.
Takže tě naprosto chápu.I když ty se stěhuješ nejspíš z jiných důvodů.Já prostě potřebuju mít všeho kvanta a pak to třeba stejně nepoužívám :D...Tady mě jen štve složitost v přidávání komentů..hehe , to se mi asi nebude pak chtít :D...Ale já to k vůlu tobě přežiju teda :D

Anonymní řekl(a)...

A sem Sherine žádnej anonym volové jako!!!