úterý 23. září 2008

Tyvole ... !

no tak jako .. chodí sem vůbec někdo .. ? xD xD

3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Teď ses mě dotknul, já už jsem tu dneska potřetí a ty se ptáš, jestli ti sem někdo chodí. Tss, právě odcházím a návrat, si ještě pořádně rozmyslím.

Anonymní řekl(a)...

Sice jsem tu poprvé,ale vypadá to tu dobře ;).Mám pocit,že já sem chodit budu,už jen ze zvědavosti,že jsi kluk co bloguje ;DD

Anonymní řekl(a)...

Ne, já rozhodně ne.mě už totiž měsíc funguje ten net, co mi táta provozuje, že joooo!!!!!!Sketa...Já mu to oplatim, až bude umírat na rýmu a bude po mě chtít uvařit čaj.Celej měsíc budu říkat zítra tati a pak přejdu na: Až budu mít čas, teď zrovna čučim do zdi a přemýšlím o své frustraci o nedostatku sexu?ne, dobře, to bych mu neřekla, ale s tim čajem a rýmou to myslim vážně! :D