středa 24. září 2008

Den 13

morna, morna, MORNA !

Dnešek se táhne ve znamení zimy. No fakt, je všude a dneska dokonce i "voněla". Určitě už jste někdy cítili tu úžasnou vůni zimy. Žádný jiný období, kromě jara a zimy nemá tu charakteristickou vůni, která vám řekne "Už sem tady". někdy je to sice moc pěkný, ale dneska se mi to tak poetický nezdálo. Na naší škole totiž nejsou schopný zprovoznit topení. Ne, prostě to NEJDE. A pak to dopadá tak, že se choulíme k sobě, čímž pohoršujeme ostatní žáky a chodíme po školní budově v zimních bundách.

KONEC!

Taky sem si asi předevčírem založil s Luckou MySpace ^^.Sem happy. Konečně sme cool, a kamarádíme se s Armin Van Buurenem, Tocadiscem a sami se sebou navzájeeem! Joooo! xD Náhodou úspěch, už mam dva ty "skutečný" přátele (Lucku a Sherine ^^) nechce se ještě někdo přidat ? :)

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

No tedy já nic necítila,jelikož jsem zavřená doma x/!Nejraději mám podzim,ten mi voní ^^

Anonymní řekl(a)...

... když mi řekneš jak se to dělá ^^. A můžu s váma taky kamrdádit ? :D

Anonymní řekl(a)...

Mimochodem ... zima je fakt brutální. A jelikož mi zamrzl mozek, v tuto chvíli propadám i z fyziky. A je mi to příjemně jedno :D.
Normálně mi to v posledních dnech vůbec nemyslí ... nejde mi nic do hlavy. Taky se ti to stává ? :D
Jo a jak to vypadá s tou oslavou 50. výročí ? Budeš se tam taky nějak angažovat ? :D. Teď mě tak totiž napadlo, že má bejt tendle rok akademie, ne ? Tak to tim jako padá ? Doufam že ne ... páč to bylo to nejhezčí, co tý na škole je :D. A jako fakt, bez ironie. Já měl ty akademie rád. Teda ... když vynecham ty půlhodinový sračky prvního stupně a anglického jazyka :D "BOX ! HÝR YZ D BOX !..." ^^.

No nic ... zase se ze mě stal jednou ten hodnej pán, co někdy taky napíše komentář ^^.
Měj se fain.

Anonymní řekl(a)...

Jo...Všude cejtim akorát vůni smogu a husí kůži.Zima je super, když ti zamrzne zámek u dveří a ty se raduješ, že nestihneš školu.Zima je super, když dostaneš angínu, protože v celym bytě nejsem schopná zprovoznit termostad.Zima je super, když jsou všude zmrzlí po ránu hromádky od psů a ty máš pocit, že každou chvilkou o nějakou z těch milionu stopadesati tisic a pul zakopnes a rozbijes si hubu.A vysledek, ci zaver!!???Nemusela bych pak do skoly?! :D To je tou frustraci, musim si najit kluka... :D za vsechno muze nedostatek sexu!!ja to vim!!! :D Vhudak muj meda na spani :D ...