pondělí 22. září 2008

Den 11

tyyyjo ... mi vůbec nepříde že sem na tomhle blogu teprve 11 dní ... strašně pomalu mi to teď díky škole ubíhá ... vůbec ten můj časovej posun nechápu. Dny utíkaj rychle, ale tejdny ne ... ? No .. to ej jedno.

Přicházim totiž s plno zážitky ze školních lavic ^^. Dneska kj nám přišli "na návštěvu" Niky s Motym, takže neuvěřitelná prdel, byl mi pochválen můj nový vlas (och ^^) a tak nějak sme kecali ... nevim už ani vo čem ^^. Bylo to o pracovkách. Ano o těch osudných pracovkách, kdy jsem zlomil paní uitelce Pokludové to dlouhý dlouhý matematický pravítko co má jeden metr ^^ Holky měli zrovna tělák. tak sem přišel před tělocvičnu, omluvil sem se jí a vona po mě normálne vyjedla, ať prej "du do háje". Tak sem jí řekl , já se omlouvam, vytrh jí ty dvě pravítka, co původně bylo jedno pravítkoa šel sem k sekretářce, co by to asi tak mohlo stát. Řekla mi že se podívá.

Pak poslední hodina, rodinka, a normálně rozhlasem mě zavolaj do ředitelny. Tak tam du a výslech jako ^^ ředitelka ss vážnou tváří mě vyslíchala co sem to pravítko bral, jesli ho tam vzala úča a tak odobně. Hej sem se normálně dusil smíchy xD ale uhrálo se to na dvě kila ^^

Teď propadnu z matiky xD

Z tohohle sem včera večer mírně umíral ... ^^


Sting & Police - Message in the Bottle ^^ (Sensation White 2005 - Armin Van Buuren)

0 blábolů: