úterý 16. září 2008

Den 5.

To je sperma ... ? Ne, bohužel pouze jogurt.
Věru tak ochotnou a nestrojenou odpověď jsem od paní Zet nečekal. Paní zet sedí za mnou a je s ní nehorázná prdel. Je zkrátka skvělá a to do toho všeho nezapočítávam fakt jako třeba že mi pučuje kružítka pravítka, tužky, sešity a já nevim co vůbec všechno ^^

Dnes .. odpoledky. Nooo kupodivu to bylo docela záživné, bylo mi pochváleno žebradlo (ogg asi se stávám populárním všichni mi všechno chválí ^^). Na výtvarku sme trapčili a dělali šílený kraviny jako dycky.Kodlis a já sme prudili Jitpušáka xD Chudák holka, je už z nás určitě psychicky na dně ... nu nedivím se jí ^^
Hňaaa taky sem zjistil že už se nutně potřebuju zkalit. Na hornický to byl jenom joint a pár láhev Frisca (oo mále bych zapomněl na naše dvě marihuanová lízátka... ^^ "Dej sem Ganju!" ) mam chuť na něco tvrdého s nejmenším množstvím alkoholu 25%. Kdo by měl chuť se přidat rozhodně ho uvítam ^^

A co víc ..? Mm nic. Teď si du psát si Lucuncou Csipkokvou (kdo s nami jen tak čistě náhodou nebyl ve třetí třídě asi to niky nepochopí ale doteď z toho mám zachváty smíchu ^^) tak zduř god.

0 blábolů: