středa 17. září 2008

Den 6.

to je tak hezký ...
taaaak hezký jak se všichni máte skvěle a máte všechno a já nemám nic, sem na podprůměrný škole, nechodim ve stoprocentně zanačkovejch hadrech, nedostávám ani korunu, denně dřepim u kompa a nemam do čeho píchnout narozdíl od vás ... je to fakt nádherný že vy to máte všechno, a já prostě nic

Možná to zní sobecky.
Ne, zní to sobecky a je to sobecký.

2 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Chtěla jsem napsat, že mě máš z toho skvěle vynechat, ale neudělala jsem to. Jsem dobrá. Jenom mám velehoru učení a místo práce se jdu courat po Hradišti. Co s člověkem udělají vycházky. Notmálně ven moc nechodím a teď kdykoliv je možnost vypadn. Měj se a doporučuju čokoládu =)Geishu nebo Studentskou

Anonymní řekl(a)...

Já teda všechno rozhodně nemám :( Tomu věř...