pondělí 15. září 2008

Den 4.

co nasat k nudnému dni ... ?

Dneska je mi celej den divně, nejde se mi smát, mám náladu asi jako zahradní trpaslík s ukopnutou rukou. Nic mě nepovzbuzuje, bolí mě hlava a ... tak. Nejspíš už je tu podzimní depka ... radši sem si zatáh žaluzie než koukat ven na to hnusný počasí a mokrý střešní tašky.

Kolem půl pátý sem šel ke Clee a koukali sme na Temnýho rytíře ... vůbec mě to nebavilo. Jestli tohle byla Heathova celoživotní role, asi to nebyl moc dobrej herec. Roli psychopata bych možná zahrál líp i já. A to sem hrál jenom sedláka. 5 minut. Ale byla to fakt náročná role.

Přišel sem domů a nikdo tu nebyl což se mi i docela hodilo. Sice nevim k čemu ale .. nějak sem zjistil že mi byli líp samotnýmu. Před chvílí přišli a mě začali hrozně štvát. Jsou optimističtí, maj dobrou náladu smějou se a pitvoří .. děsně mě to rozčilovalo a úplně klidně bych je ... Mmm .

A vůbec nevim proč. Ještě musim napsat referát na knížku ... a pak ... nevim ...

SPECIÁLNĚ PRO LUCKU

1 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Ale ve druhý polovině to bylo zajímavější...