čtvrtek 25. září 2008

Den 14

moje máma
s mojim tatou
měli mě
a s mojim brachou
ale já sem krasnejší a chytřejší
ale on je silnější a hloupější

Toť text pecky, kterou sme včera poslouchali s Terkou na naší imaginarní pařbě v Baru u Zhrzeného Šuka ^^ Děsne sme se tam ztřískali a já pak přišel pozdě domů ... a navíc mam imaginární kocovinu ^^

Co nového v mém nudném a strastiplném životě .. ? Ááále je stále stejně nudný a strastiplný, dnes rozdílný o ten fakt, že sem domů přinesl v celku "pěkné známky" No pardon ale 3,2,1 - no, nemam se čim chlubit ^^ Dneska sme o němčině trapčili ... ale úplně nehorázně. Za všechno může pí.uč. Ká, která se oblékla na svůj věk více než odvážně. Posuďte sami. Laciné a kýčovité černé tričko s krátkými rukávy, chlupatý svetřík z doby nežer hovno, kalhoty vysoko nad pás, vše pěkně skombinováno červeným pásečkem.

-Tyvoleee ... kalhoty po krk, kozy ž na zemi a něco nám vykládá o dobrejch mravech ...
-Skvěle řečeno Dášo xD
*záchvaty smíchu*

Ááno sme strašně povrchní ale je nám to straaašně jedno ^^

Tož to by bylo vše ... ted du hledat mojí bundu, která se u nás doma prostě a jednodušše ztratila. Ale o tom až někdy jindy ^^

5 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

jéééžíš , mě se vždycky ták nechce tady vypisovat ty pojebané políčka s písmeny , které na mě koukaj, jak na analfabeta a musím je za trest opisovat nejmíň třikrát , páč asi blbě vidím, nebo co.

ale k článku : ehm xD takovejch učitelek máme v ústavu plno =)

Anonymní řekl(a)...

Moje máma =) skvělá písnička =)

Anonymní řekl(a)...

3, 2, 1? Já jsem dnes dostala 5, 1, takže máš lepší skóre :)
Písnička je to pěkná :D
A učitelku bych vidět nechtěla. ještě, že u nás nic takovýho není. Zatím.

Anonymní řekl(a)...

Nedokáži si jmenovanou učitelku představit(a to mám sakra velkou fantazii) nebo spíš nechci?!

Anonymní řekl(a)...

HH, proto ja nechodim do skoly!!!Vzhledem k me tez imaginarni kocovine, kdy jsem imaginarne obimala celou noc svou drahocenou misu, ktera se mi stala v mych trapne zelenych chvilkach nejlepsim pritelem, jsem si nemohla dovolit rano uposlechnout budit v sedm rano.No to proste neslo!jdem kalit...:D