neděle 14. září 2008

Den 3.

ten druhý raději přeskočme ^^

Na dnešek byl na řadě dlouho plánovaný trip to Praguee ! ^^ Ano, vidláci vyjeli do velkoměsta .. děsně trapně sem si připadal a vůbec nevim proč xD No mé stopy vedly za kačkou a šli smeee ... teda spíš sme jeli na pražskýho povstání . Prostě sme si ukázali na stanici a řekli sme si "tam sme nebyli" a jeli sme xD Hádejte co bylo na praského povstání .. ? Nic, jenom sídlo český televize ... ^^

-"Tyvole, kamera ..."
-"Budem v televiziiii!"

Pak sme šli na Žižkov na tu divnou věž s miminama ... xD Tak sme se podévali na Parhu , kterýá je fakt strašně malá .. teda z vejšky 95 metrů ^^ Pak zavolala matka ... a jelo se domů.

Joo málem bych zapomněl .. eště sme šli na nádraží .. jako ale na jaký xD Takový ... mrtvý nádraží ... xD "Tutůtuůů ... stanice praha bubny" xD xD

Takžeee to schrňme .. mam nový botky (Nike ^^) a mikinu (Smog ^^) vytahování mi de xD xD
a včera na hornický mi byl pochválen můj nový účes což mě nesmírně potěšilo ^^

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

To byla jenom zkouška, nešel mi totiž vložit článek. Už je ale všechno ok.

Anonymní řekl(a)...

Hehh takže blog.cz zlyhal,heej??:D:D:D...ale ne:DD..pekny blogis:DDAj ked sa na tomto moc newyznam:D:D..aa te boty ti zawidim:D:D:D..heh:D,,hehh inac setci su..DDlen o tom ete nektory newedia:D:D

Anonymní řekl(a)...

_JA_ si ty fotky klidně vydupu , mě je to jedno xD
PF , nová mikina , boty a účes , jako lidi chápete , že nám nic z toho neukáže a pak že se vytahuje xD

Anonymní řekl(a)...

Asi má strach, že bychom mu ty nové a "krásné" věci okoukaly =)