neděle 8. března 2009

Taťka ví, kde zaparkovat :D



a takovejch jsou po celym Práglu STOVKY! :D
Už sem ho skoro měl, ale ten zkurvysyn se pak začal trhat ! :D

6 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

myslím, že jsem viděla ještě o hodně moc horších fotek :D

Anonymní řekl(a)...

Ja som raz dostala poriadne zdrbané za trhanie plagátov...tak som toho radšej nechala :DDD

Anonymní řekl(a)...

Hej ty jo pod tím taková ubitá mecca :D

Anonymní řekl(a)...

do pokoje pěknej :D

Anonymní řekl(a)...

Ahoj můj milovaný Tome!! :-D Ano...Smutná to zpráva...Ještě jsem neumřela :D Jen mám doma stále problémy, jsem bez kompu a blá blá blá.Takže jsem ti jen chtěla napsat po dlouhé době, co jsem s ekonečně dostala na compa, že se mi po tobě vlastně strašně moc stejská.PO našich rozhovorech a...No skrátka mi chybíš :-( Mám tě moc ráda, jak budu moc, tak alespoň zavolám na mobil.Pa :-) :-*

Anonymní řekl(a)...

Taká škoda...