úterý 10. března 2009

Co si myslíš o Estonsku ?

JO, HEZKÁ ZEMĚ. MAJ TAM PĚKNÝ KRÁVY.

Mé mezinárodní přátelství z výborného vynálezu jménem facebook mě absolutně nadchlo. Nejen, že se pokouším naučit se Estonskou hymnu na zpaměť, ale dokonce už vím, kolik má které město obyvatel.

Někteří mí přátelé ale pro Estonsko nemají takové pochopení. Nevím proč tomu tak je. Kdyby byli všichni jako Terka, dokázali by zhodnotit krásy Estonska. Vidí ve všem pozitivní. například ve skotu. Dokáže neobjektivně posoudit, jak krásné jsou Estonské krávy a volové. Děkuji tak tímto Terce.

No a co tu máme dál. První školní den po prázdninách > takže, předevšim mám totální výplach. Nevim ani kolik je 164-128 o_O.
Uvažuju o tom, že mám diskalkúlii, protože tahle fatální chyba se mi naposled stala .... před fakt hodně dávnem! :D

No. Pořeším tu už jen pár záležitostí a pak alou na kutě.
Sbohem i bez boha my kids :D

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

taky mám facebook ale asi ještě ani nevím, co všechno se tam dá dělat xD

Anonymní řekl(a)...

Hej a já se učím korejsky! Facebook má dobrý vliv vážně !

Anonymní řekl(a)...

...teda, jsem tu jenom náhodou, ale...:-D Fakt vtipný články, parádní stránka.:-D Jdu to tady všechno pročíst a uchlámat se k smrti.

Anonymní řekl(a)...

No pak se stav u mě ;) :D