neděle 22. února 2009

Rozhodnul jsem se.

Je smutné jak je k nám život nespravedlivý

Mám dost možná nejskurvenější život pod sluncem. Bydlim na vesnici mezi samýma negramotama a díky tomu sem upe zdegeneroval a sem taky negramot. Šokující zjištění a ještě více šokující pravda.
Mohl bych bejt deteketiv. Při úplně normálnim sledování Nekecej no.62 jsem zpozoroval jistý fakt - Jingly typu "Hej blbě bělasku!" (můj favorit) a "Si spolk enciklopediu nee?" No je jich prostě víc - jsou natočeny u ENimENa na Dobříši. Přišel sem na to jednoduše - ta úžasná stěna z těch spoust provázků, do který sem se zamiloval.

Mm ... sem tak unuděnej že si už teď vybíram nábytek do bytu. Je to smutný. Za tři roky už totiž ten můj vybranej nábytek budou prodávat někde v second handu s nálepkou 70% OFF.
Všechno je nahovno, jak tak přemejšlim. Nezlepšuje to ani fakt, že zítra je škola. No co, asi zasimuluju. Bolí mě přece ucho.

Hej blbě bělasku!

3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

no made by Luka ... :D Kdepak používá slovo negramot :P Nicméně nechám ti to protože nic jinýho ty negramoty tady okolo nevystihuje líp -...

Anonymní řekl(a)...

ále snad to tak zlý nebude ne:)

jos. řekl(a)...

tož dobrá práce, detektive - enimen