čtvrtek 22. ledna 2009

Young and Juicy

JO JE TO TAK A NIC S TIM NEUDĚLÁTE !
Tenhle měsíc se mi zdá extrémně dlouhej. Proč mi to tak připadá ? je to fakt strašný a já už jenom čekam na konec.
Dneska byl fakt v píči den. Všechno stýlo zahovno a navíc sem byl děsně línej něco dělat. Nějaká škola mě fakt nezajímala, takže vpodstatě jedinou světlou stránkou dne se pro mě stalo cígo (vlastně 2) po škole. Tentokrat sme šli bez Andrey a Šárky, páč s náma celej den nemluvili. Tak sme šli - jako za starýh dobrých časů - za kulturák.

No a pak co. Ano. Vypli proud. Na hodně dlouho. Jak je ve 21. stoetí vůbec dopustitlené aby na nějaký dráty spadl strom ? Strašný. Zase sem si při tý černý hodince uvědomil, co všechno teď díky počítači nedělam. Nekreslim, nečtu ... děsný. A chci to vrátit zpátky.
Dobrá, uznávám možná to bude moc složité.

Jinak jak se vám líbí můj Juicy design ?
Leden a únor znamená plesová sezóna. Jedna párty za druhou. Nenechte své šance mizet. Tak jako já :)
xO - Your's T. (i když po včerejšku vlastně Chuck Bass revival, že watyss?) tududududu :D :D

2 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

To mi povídej... Já byla tak nas****... Musela jsem si číst při svíčkách :/

Anonymní řekl(a)...

hey azzy chuck bass revoval jedine :D nebud smutnej je to na hovno pak :P aspon nejdes zejtra na hasickej ples jako ja :D a to bych nazvala velmi optimistickym bodem...;)