středa 21. ledna 2009

Happy Birthday, Azzy !

OPRAŠUJU ANGLIČTINU

Je mi 15 let a tak náležitý věk se samozřejmě musí taky náležitě oslavit. Lucunca mě proto poslala do New Yorku, (i když jen imaginárně) což je jeden z nejlepších dárků co sem kdy dostal :)
Takže díky, L :)

Jinak k narozeninám dostanu piercing (anoo ten piercing co mě být na vánoce a vlastně ho dost možná nedostanu ani tenhle týden :D )
Takže odlétám v šest večer, ubytován jsem na Upper East Side v hotelu Ritz Carlton. Co víc si přát :) ?

Sbohem lidé, (ne) budete mi chybět :D

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Všecko nejlepčí. ;)
You can FUCKING too! Hurrey :-P

Anonymní řekl(a)...

jůůůů 15... tak to už seš velkej kluk...
Happy B'day 2 U a užij si NY a pořáně zapař x)

Anonymní řekl(a)...

:-) Njn, sladkých 15, užívej života.Všechno nejlepší Tomi!!!!!!!!! :-)

Anonymní řekl(a)...

Tome...však víš vše nejky k narozkám.....i když už to ASI není mezi náma jako dřív což mě docela mrzíí...SNAD se to časíkem zase zpraví:'-(