neděle 11. ledna 2009

Moje poprvé

SE ZRCADLOVKOU

úchylné zvrhlíky uklidňuji. Tento článek nebude pojednávat o strkání mého přirození do objektivu, nebo tak něco - jde o mou první "uměleckou fotku" ze zrcadlovky. Včera večer mě totiž Lucinca poctila dlouhou návštěvou, kde jsme probrali vše nejdůležitější uplnyulých týdnů, podívali jsme se na nějaké ty píčy a kozy z líbka (hláška "Tyvole tak to je MEGA PÍČA! To je píča až na zem!" se jistojistě zapíše do análů moderní mluvy) a fotili jsme. Lávovou lampu, Lucku, nic, lávovou lampu, MOJE JEANY, nic. Fotka pod článkem je sice katastrofální, ale má nejpovedenější z celých 5 hodin co u mě Lucka byla.
Jinak zrcadlovka je pěkná hračka, ale než chceš něco vyfotit, musíš si toho nastavit milion. Jo a na automat fotí jenom zbabělci, na makro TÉŽ!

9 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

jo přesně na automat fotí jenom zbabělci :D

Anonymní řekl(a)...

A co objektiv? Ten si měl taky na manual..? xD xD

Anonymní řekl(a)...

Nějaká slečna fotografka ne ? :D Nevim sice jak moc manuální objektiv máš ty, ale usuzuju že u D40 na kterou tě odhaduju to nebude jiný než u mě :D

Anonymní řekl(a)...

Tak ta fotka je fakt dobráá xDDDD

Anonymní řekl(a)...

Nechápu co je to "na makro". Jestli to ale myslíš jako fotit makra, tak v tom případě nechápu, proč zbabělci. To mi fakt hlava nebere, jak si to myslel :D.
Jako makro znamená fotit detaily.

Anonymní řekl(a)...

Myšleno auto makro ne? ;) Otočit kolečkem umí i negramot

Anonymní řekl(a)...

áá tady zas nekomu prislo neco pod ruku...chudak paní zrcadlovka :D pekná fotka uznavam..o tobe jednou udelam celovecerní film :D ze tech keců co sme si mezi sebou prohodili je na zfilmování az moc ;)

Anonymní řekl(a)...

Nevim co je to auto makro.
Každopádně já si pod pojmem "makro" představuju focení detailních snímků, né mód automatickýho makra.

Anonymní řekl(a)...

je taky rozdíl mezi "fotit makro" a "fotit na makro" skoro stejnej jako "fotit auto" a "fotit na auto" :D :D Pod focením makra si každej představuje fotit detaily a pod focením na makro focení na mód makro :)