neděle 28. prosince 2008

Yoopieee ...


CHUDÁK TUČŇÁK xDD

Joo fajn takže ... fotr s kačkou teď někam odjeli, fakt mě absolutně nezajímá kam jeli .. zajímá mě to, že sem tady! DOMA! A SÁÁÁÁM! Joo nesmějte se mi, taky byste z toho dělali vědu, kdybyste to měli jako já xD Ehmmm .. moment, vlastně tady nejsem tak úplně sám. Kromě Arga tu mám taky Fíka. Bohužel dneska neni moc fotogenickej. Tak sem dam jenom tučňáka. Tak.

Večer jedem k jedný z jejich známejch. Těch "známejch" maj tolik že fakt ani trošičku netušim o koho by mohlo jít. Skvělý? Nee! Nenávidim tuhle středočeskou společnost! Mam sice rád středočeský lampy, středočeský stromy a ... tak podobně, ale málokdo o mě ví že nemam moc rád středočeský lidi, který neznam. Ale jak se na ně podívam, usoudim, že to sou parchanti.

Ale pak jedem eště k Náčelnici, což je zlatá ženská, kterou tu mam nejradši z těch "středočeskejch známejch". Jo .. je to složitý. Smutný je že to tak je doopravdy a neni to ani trochu zlehčený. Ironie. Jo a podívejte se na můj videovzkaz do Březové. Na streamu.

Sbohem i bez boha !

All i want for Christmas .. is yooou ....

0 blábolů: