čtvrtek 4. prosince 2008

Den 82

JAKO V TÝ KOMEDII

joo tak si právě totiž připadam. nejspíš to tak neni, ale dost to tak vypadá.Ehm, znáte to ... "Tohle je moje kamarádka XY, XY, tohle je můj kamarád XX, XX, tohle je XY ... a já si teď du udělat míchaný vajíčkaaa .. vy si zatim pěkně povidejteeeeeee" Neni to nic kvůli čemu bych se zlobil nebo byl nasranej. Je to jenom komický ^^

Teda spíš tragikomický.
Sem na tom už tak bledě že to vidí holka 250 km daleko ? Huuh tak to sem asi na dně :-D

Ale co. Aspoň už mam vybranou třetí středku. Mmm ... je to zase pajda, ale s rozdílem - ta pajda je v Praze. Takže pokud se nedostanu do Varů, do do Práglu.
Po včerejší session u Filipa sem tu Prahu stejně přestal vnímat jako nějakej ten "cíl". Zvláštní, budu mít vlastně to, co chci už několik let - ruch velkoměsta, spousta lidí kolem, a několik málo přátel co v Praze mám. Na druhou stranu opustim těch několik přátel tady, ten klidkterej mi tam bude chybět, to, že se tady všichni znaj.
Uaaw ... sem fakt vidlák.

Víš jakej je mezi náma rozdíl?
Jo, ty si debil a já pomáham mámě.

0 blábolů: