pátek 7. listopadu 2008

Unavující



A STRASTIPLNÉ

Jelikož sem strašnej úchylák do moderních bytových designů a dostal se mi do rukou nejnovější katalog do Ikei, rozhodl sem se ho řádně prolistovat. Řádně znamená, že jsem těmi 362 sránkami (pokud tedy počítáme i rejstřík) listoval asi dvě hodiny. Ale nemůžu tvrdit, že se to nesetkalo s výsledkem.
Ano, v těch dvou hodinách je započítané také důsledné přemýšlení nad tím, jak bude můj byt v budoucích letech vypadat. Mam to načrtnutý fakt přesně, ale jediný, co mě fakt dostalo na nejmaximálnější úrovni, je ta děsně úchylná pohovka na začátku toho článku! ^^ Je naprosto fantastická a ten potah nemá chybu! Já tu pohovku ve svym bytě prostě BUDU MÍT xD Ode dneška je dvoumístná pohovka KLIPPAN jeden z mých životních cílů ^^

Možná že se vám nelíbí, ale já vám to toleruju, páč já mam v interiérech rád nějakou tu extravaganci a nevšednost, takže sem se rozhod, že u jídelního stolu bude každá z mých čtyř židlí jiná (ale bude pokud možno ve stejné barvě se stolem).

Jo a jinak co novej Template ? ^^ Doufam že se líbí, mě teda snad nejvíc z těch dvou předchozích :)

3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Ta sedačka je bezvadná... Budem mít nejkrásnější byty na světě :)

Anonymní řekl(a)...

Pěknej dyzajn ... pěkná pohovka :D

Anonymní řekl(a)...

v ikee sem prozivala vykend takze me moc s ikeou neser...ted sem strasne cool a trendy z ikei ale totalne znicená a s poradnou chuti si dat cigo..