čtvrtek 13. listopadu 2008

Sunglasses at night (update)

Nadpis je výplodem chorého uvažování ...

Uaaa ... fakt nevim co sem komu udělal. Sere mě, (to) sere mě, (to) SERE MĚ (to) ! Prostě sme se pohádali s aishou. Je to taková ta holka kterou máte prostě rádi a ... hrozně vás mrzí když vás odstrčí. No dobře, neodstrčila mě, jako vždy si některý ty problémy způsobuju i já sám, ale prostě se v poslední době řídim tim co mi říká moje intuice. Zní to směšně? Možná, ale já si nedělam prdel. Přijde mi vhodný říct to, co mam na jazyku? Tak to prostě řeknu a nehledim na následky. Podobný to bylo i dneska.

Prostě do mě aishina i s kodlisem rejpou ... už včera když sem šel poprvý do školy, ale to sme si pak řekli že už je to dobrý a nic sme neřešili. teda vlastně jo, řešili, odůvodňovaly to tim, že si dělali prdel.
Dneska zase. A tentokrát i do Jitpušáka. Prostě sme se nasrali a začli je ignorovat, jak by to udělal každej logicky a normálně smýšlející člověk, a do toho sem prostě řekl pár věcí, za který bych si uřízl hlavu.
No zpátky už to vzít nejde ale prostě si s nima potřebuju promluvit. S Oběma. Mě to totiž jako moc velká prdel nepříde ...
Chjo ....

Jinak .. dneska ve škole ? Mmm ... Dvě skvělý známky z němčiny ( 1 - a 2 ) což je u mě - vzhledem k tomu že mi z Něminy vychází 3 - úžasná věc. A doufam že to takhle bude pořád, budu se totiž učit do roztrhání těla. Zaspal sem, tak teď musim dohnat vlak.

UPDATE:
Chcete se bát ?

3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Tak držím palce, až si to s nimi čo najskôr vyriešiš...!
Ooo dakujem!!xDDD BONES...to ej ten skvelý názov..xDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

Noo, heleť...Já propadám z matiky, to je v pr... :-( Jinak s tim pohádáním si myslim, že to bude ok.Logicky smýšlející člověk(jako třeba já, že ano? :D) by se taky dal na ignoraci.Oni musí taky pochopit, že to přehnali, tak ať se nediví. :-)

Anonymní řekl(a)...

Lidi se občas prostě hádají ... to bude dobrý zase :) Já taky preferuju raději říkat všechno na rovinu...