úterý 11. listopadu 2008

bitch ... ? ^^

Tak ěm tak napadlo ...

Co mi řekne Slovník Seznamu na slůvko "bitch" ... ? No nedělejte si s tim starosti, já vam to sem skopčim ^^
Takže:
BITCH - děvka
- stěžovat si
- fena
- ošidit
- čubka (nadávka)
- běhna
a tak dále a tak dále ^_^Usoudil sem že BITCH fakt neni pěkný slovo. To slovo je dokonce sprostý! ^^ Joo objev :-D
No .. dneska sem byl poslední doma a zejtra konečně zas začnu "žít", du totiž do školy. To mě ale vůbec nesere při pomyšlení, že pak hned jedem chlastat do Draka což je taková hospůdka v Sokolově :) Už se tam docela těšim.

Jinak dneska matka využila příležitosti mě prostě sjet. Chápu že toho v tomhle tejdnu prostě měla hodně, fanda je v nemocnici, já sem nemocnej, ségra je pryč a furt se nervuje v práci ale ... přece si to všechno nemůže vylejvat na mě ?
Začla na mě řvát za známky starý nejmíň dva měsíce, který pochopitelně viděla. Fakt mě tim docela nasrala, a vrchol byl když si začla stěžovat na to, jakej dělam randál když píšu na klávesnici.
No co ... zejtra už to zas bude dobrý, koneckonců ji přijede moje sestra tak si může konečně s někym rozumnym pokecat, žeo ?

jeee a "bitchfox" je liška! ^^ Chudák.

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

bitch? ty jo ká to mám pořád spojený s tím prvním překladem když to vidím :D jinak díky za pochvalu ;)

Anonymní řekl(a)...

z toho si nerob srandu heey..??!xDD Aj ked som zvedava, co by ti na to poradili..xDDDD Ja som sa nikdy nezaoberala vyznamom toho slova..xD A ako vidim tak ani nebudem.xDD

Anonymní řekl(a)...

Jako kdysi když jsme viděli nějaký slečny tak jsme na ně poukazovali jako na "bičis"... Jako "hele nějaký bičis"... Tak to nebylo moc hezký, tím spíš že jsem taky slečna a kdyby mě nškdo takhle viděla a hned o mě začal mluvit v těhle souvislostech... Jde vidět co si ty chlapy o slečnách myslí jen co je vidí... :D Fakt maj nás jenom na sex, svině :D

Anonymní řekl(a)...

To je objev století doopravdy :DD
Mně se hrozně líbí ten klip na tu písničku,ale ona sama o sobě mě trochu deprimuje ^^