neděle 16. listopadu 2008

silne pochybnosti


o spravnosti nazvu blogu

Famous and Perfect Life ... uznavam, je to trosku lzive pojmenovani meho skromneho a ne prilis perfektniho zivta. Vlastne si v tom nadpisu odporuje uplne vse co muze :-D Nejsem ani slavny, nemam perfektni zivot. A tim to hasne. Ale prejmenovavat si blog kvuli takovymhle nepodstatnym faktum? Ani me nehne.

Dnes slavila ma sestrenice narozeniny, coz znamena, ze urcite bloguju uz pres rok. Tedy samozrejme ne na tehle adrese, ale celkem na 4 ruznych :-D Zacal jsem na azachiel.bloguje.cz, kde jsem byl kolem tech 6. mesicu. Pak jsem presedlal na blog.cz, konkretne na domenu i-am-famous.blog.cz, kde mam ted odkazy na me pratele v blogerske branzi. No, ten blog mi fakt zustal v srdci, ale kvuli agresivni cmuchalske matce byl obeven, takze sem ho musel s litosti opustit. No a sel sem na azzyk.blog.cz, kde sem byl ani ne mesic ... :-D No a tady uz nejakej ten patek sem, a adresu v dohledne dobe menit sam od sebe rozhodne nehodlam.

Fakt si pamatuju jak sem psal o narozeninach Vikiny jako o "KinderParty". Pamatujes Filipe? Tusim ze ty si ted jedinej puvodni ctenar vsech mych blogu.
Jinak Viktorie byla obdarovana mobilnim telefonem Nokia **** Xpress Music jejiz cislo si nepamatuju, ale je takova tenka a neni vysouvaci.

na oslave se bohuzel vyskytla prateta s prastryckem, kteri me chvalili jak mohli, a to kvuli tomu, ze jsem napsal udajne "Uzasny clanek do Brezovskeho Zpravodaje" o padesatem vyroci nasi skoly. Me osobne se zas tak svetoborny nezdal, pak sem si ho ale precet znovu a musim uznat ze sem se vytahl :-D
Ma kariera novinare stoupa strme vzhuru (pripravte zinenku, pude nasledovat pad z vysky)

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Psaní do Březovského zpravodaje je sice malý krok pro lidstvo, ale velký pro tvou kariéru žurnalisty :D gratuluji :)

Anonymní řekl(a)...

No počkej??A co já :D Já četla snad všchny blogy. :-) Vždyť tímhle to všechno započalo ;-) .

Anonymní řekl(a)...

oh on z nej bude novinar to snad! :D ale e gratulace! to ja kdyz ctu sve clanky v mesicniku tak ho hazim co nejdal ode me :D

Anonymní řekl(a)...

Ani ne měsíc?? Co to meleš?! Na azzyk.blog si byl dva dny nejdýl xD xD no ale nevadí, žeee xD