sobota 27. září 2008

Čambalajeee ^^

pozdrav něěě tý mangéééé ....

Co říct o dnešním, potažmo včerejším dnu ... ? Den předešlý se nenesl v nijak pozitivním duchu, má těžká opilost z výrobku, kterej má na etiketě jelena, a chlastaj ho německý, opakuju německý turisti nijak nepřidala k tolik kýženému "krásnému stavu". Celou noc sem krmil kachničky ^^
Celý dnešní den jsem "proodpočíval" :) Takže nic záživného.

Mnoo ... za zhruba hodinu začíná stream ze Sensation White z Vilniuse ... ale .. zajímá vás to ? Ne! xD

Takže máme sraz s Terkou a Cleou na skypu ^^ a pak v jednu ráno s Luckou ^^

Sensation Session

Du si udělat kafee :)

1 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Mno takže jsem se jako obvykle nedostavila, díky mému fungujícímu internetu, kterej už mi táta zajisté dávno zařídil.Ach, ta spolehlivost...Nééé, vždy´t já jen denně poslouchám: Zítra dítě mé drahé...Ale houby, vlastně minulej tejden už to přešlo na? Až budu mít čas mé drahé dítě...A teď si kldně můj drahocenej tatíček odletí na víkend do Barcelony, nebo kam na FM!!!Místo toho, aby mi zařídil internet!Sketa.... :Dkafe bych si dala taky, asi navštívim souseda, ten mi ho na požádání vždycky udělá :D...