středa 13. května 2009

Jou sme mistři !

prostě!

Naše volejbalové družstvo vybajovalo první místo v kraji. Proč to sem píšu? Protože vás to nezajímá.

A tak hodná soužka pokludová řekla "Tomáši, napíšeš o tom článek!" Jak sem mám stát investigativním žurnalistou když píšu o výhrách našeho školního vlejbalovýho družstva v kraji? Nejenom že mam teď o jednu povinnost navíc, ale mam taky míň času! Chci umřít.

Jo ... taky vám chci říct ... 

zateplujou nám školu, takže je kolem nejen strašnej bordel, ale taky plno dělníků. Věsmes sou to heterosexuální ošklivý slídilové, OVŠEM! dělá tam jeden strašnej fešák, ze kterýho s Andynou šileně uslintáváme. Polemizujeme nad jeho ménem. Vypadá to na Jakuba/Jana/Josefa. Je ale prostě hezkej. Dvacet trojka jak má bejt. Vlastně se netěšim zejtra do školy, ale těšim se na něj :D

Mm ...zkoušim druhý kolo příjmaček - na ekonomku do Chodova. Přece jenom se mi to zdá jako atraktivnější aletrnativa tý trapný děvkárny u nás v Sokolově. A když to nevyjde, tak co. Jak praví Lucie "Každý den není posvícení."

U Lucie zůstaneme. Ta mrcha totiž emigrovala do Itálie na Giro. Maaah. Co teď asi tak budu dělat?? Já! Na ní závislej? Do smrti jí to nezapomenu. 



2 blábolů:

Handle řekl(a)...

tak gratuluju:D mě volejbal taky docela baví, ale nejde mi:D ted se u nas hraje taky, ale s kkluků se tým prostě nesložil:D takže hrajou jen holky:D

L řekl(a)...

Azzyyyyy dyť víš že já tě miluju! :D