úterý 21. dubna 2009

Azzyceda

A - Azzy, to je můj pseudonym. No jo, mam se holt rád :D

B - Blbci. Bohužel je jich kolem hodně. Moc. Jakože hodně moc!

C - Cigára. Lucky Strike, Marlboro, Viceroy.

D - Doprdele! Jedno z mých nejčastěji používaných slov ... :D

E - Emancipace. Vždycky mě děsně zajímalo co to slovo znamená.

F - Fuckin'. Mmmm ... :D

G - Genitálie. No nečumte tak blbě, kolik myslíte že je slov na G ? :D

H - Hodiny. Vždycky o nich musim mít přehled jinak sem děsně nervózní.

CH - Chlast. Metla lidstva - říká se, ovšem ne o Absolut vodce :D

I - Imidž. Je pro mě dost důležitá

J - Jaro. Miluju ho. Obyčejně je po zimě. :D

K - Kanál. Do toho bych někdy radši zalez.

L - Lubrikáč. Hodí se vždycky a všude.

M - Matika. Nenávidí mě!

N - Nenormální - rozhodně nejsem!

O - Oči. Mi povězte co bych bez nich dělal.

P - Péčko. Pěkný písmeno.

Q - Qído. Sexy a inteligentní jméno. Trochu jako Moskyt.

R - Rembrandt Van Rijn. Pokud mě někdo zaujme malováním, je to on. A Lucka.

S - Sex. No co zas čumíte sakra. Slov na písmeno "S" je sice dost, ale tohle se nabízí samo :D

T - Techno. Hlavně jeho směry. House, Elektro, Minimal.

U - Učíš se ? Nesnášim tu větu.

V - Vyndej mi ho! A nečumte zas kurňa ... 

W - Zbytečný písmeno pro Čechy.

X - X factor sem nenáviděl.

Y - Na tohle písmeno sem asi chyběl ve škole

Z - Zoom. Blízkej pohled na svět je někdy hodně důležitej. 

0 blábolů: