středa 4. března 2009

Sex na záchodě a Erkyl Poaró se odkládají

ALE MRZÍ MĚ TO.
V mých plánech se objevila trhlina.
Vlastně dvě.
Jednak není s kým s druhak není ani ten Erkyl.

Aspoň se tu nenudim. Moje celodenní náplň je flákání se a občasné chození se psem, což mi nesmírně vyhovuje. Málem bych zapomněl na bratra který každých pět minut vyžaduje mou pozornost a přítomnost.

Už dávno si nemohu vybavit časy, kdy tak ke mě někdo vzhlížel jako k ikoně a tak si užívám seč mohu.

Ve víru velkoměsta se děje tak akorát hovno. Pražáci furt divně čuměj v metru a nikdo si se mnou nechce zamrdat.

3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

to mě by taky vyhovovalo no xD jinak máš asi malýho bráchu že:D
... //Pražáci furt divně čuměj v metru a nikdo si se mnou nechce zamrdat.// to mě rozsekalo :D:D

Anonymní řekl(a)...

Ty poslední dva řádky jsou absolutně bestový xD

Anonymní řekl(a)...

Hej azzy ... poslední odstavec beru jako provokaci! :D Neser kurva neser :D