neděle 1. března 2009

Marč

KONEC DRUHÉHO MĚSÍCE A PŘÍCHOD BŘEZNA SE BUDE NÉST VE ZNAMENÍ KRIZE.

Ani takový hospodářský gigant, jako je blog azzy-is-famous, nemohl samozřejmě zůstat ochuzen bez následků světové hospodářské krize. Jen se podívejte. Všechny měsíce přesahují obsah více než dvaceti článků. Únor má lehce nad deset. Konkrétně jedenáct.
S krizí sem to spojil záměrně, poréč jsem si nemohl nechat ujít, co s krizí všechno spojujou. Absolutní většinu sebevražd, domácího násilí ... a proč ? Němeli na hypotéku kvůli krizi. Ať už to skončí. Chybí mi výmluvy na hurikány a televizní seriály. A náboženství.

Tento víkend je značně akční. Jeli jsme totiž jako každoročně na přelomu února/března na Bystřinu, kde si většina dospěláků vyleje játra a nikdo na ně nekouká tím křivym vražednym pohledem. Konečně sem se zas dostal na místo, kde sem zjistil že neexistujou limity. Děláš si tam co chceš, chlastáš co chceš, bavíš se o čem chceš a hlavně s kym chceš. Nic neni tabu, a to je strašně zábavný.
Jak jsem já dopadl po pár flaškách vín a jedné energy vodce (Se Standou sme si řekli že se dem vožrat a tak sme každej dali falšku) se můžete podívat už večer na tomhle blogu. Pokud to nebude večer, bude to zítra ráno.
Fakt.

Hezký Březen vynčuju.

4 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Ty ochlasto jeden! :D A jen tak mezi námi,i já jsem propadla krizi :D

Anonymní řekl(a)...

za všechno, co se na tomhle světě děje(tudíž i za krizi), může globální oteplování!!! x)

Anonymní řekl(a)...

hmm krize..chybis mi..ale nevim co ti mam napsat nevim o cem si s tebou mam povidat a nechci delat zas melancholickou kravu...takze nic

Anonymní řekl(a)...

takže ty bys chtěl můj facebook, jo? Fajn ;o) najdeš mě pod mailem: klara.pekarkova@hotmail.com