sobota 28. března 2009

Mají muži charisma ?

NEDÁ MI TO ... 

11. vydání MF PLUS mi prostě nedá spát už od včerejška. To, co mě uvnitř zarazilo je strana 19,20,21,22 a 23. 

Abych pravdu řekl, obvykle nečtu pětistránkové megačlánky zhrzených a unuděných investigativních žurnalistek, kterým ublížil chlap. Musel jsem udělat vyjímku a do tohohle sólokapra sem se pustil. 

Ale nebudu tu psát recenzi na článek, spíš jako muže mě zajímá jediné : Máme vlastně to charsima ? Co pro ženy vlastně charisma znamená ? Není to jenom děsně přemoudřelé chytré slovo podle kterého by si ženy měly vybírat chlapy, ačkoliv vlastně neví, co to slovo znamená ?

Otazník nad vším korunuje jediné : Pro každou ženy přece znamená charisma něco jiného. Každá žena si pod slovem charsima představí něco jiného.

Jako typického charismatičtějšího čecha paní Jitka Bedrnová uvedla Jana Krause. Z jejího románu jsem pochopil, že charisma znamená někoho "milovat a nesnášet zároveň", což Kraus tedy taky bez vyjímky splňuje.

Ale znovu se mi nabízí otázka, je Kraus charismatickým pro většinu žen ? Nebo je to zase jenom mýtus ? Existuje vůbec charisma ?

Čekám na vaše názory, doufam že se nějaký objeví.  

4 blábolů:

watyss řekl(a)...

Kraus rozhodne charisma ma...Charismaticky clovek je pro me ten co se neboji byt jiny, rikat svuj nazor a byt kapku tajemny..Myslim si ze kazda zena nehleda chlapa s charismem, protoze nekdy to snim muze byti az moc narocne :)

o O u c h řekl(a)...

Ach, ty máš problémy :D:D...Ku Krausovi len toľko, že je na svoj vek stále sexy :D:DDD

klarush řekl(a)...

Charisma.... v psychologii jme teprve u temperamentu a charakteruxD Takže s nějakou definicí ti nepomůžu, každopádně charisma je individuální záležitost každého člověka.

Handle řekl(a)...

existuje.