čtvrtek 8. ledna 2009

Take it easy ...

.. no STRESS!

Laurent Wolf to nejspis myslel dobre, ale me tahle ohrana veta uz unavuje a - to je ale ironie - stresuje me.
Opravdu nemuzu tvrdit, ze jsem kdy v mem zivote byl v nejakem, byt sebemensim stresu. Depresi uz bylo mraky, ale ja muzu rict, ze tohle je muj prvni velky stres v mem zivote. Nechapu to. Pritom toho neni tolik! Teda aspon se mi nezda ze by toho na me bylo extra moc. Ale proste - pisemky, kazdej den aspon dve navic pro me z tezko uchopitelnejch latek, navic ted hrozne myslim na skolu, na vysvedceni a na prijmacky.Do toho vseho Pokludova s tim, ze po me chce abych napsal clanek do Zpravodaje a Knirova se seminarkou na tema "Koncentracni tabory a jejich vyuziti". Mam silenej strach ze to nezvladnu - celkove. Jenze ted uz je pozde brecet, posral sem si to, tak si to ted musim vyzrat.

Uz je to dlouho co sem nenapsal nejakej smysluplnejsi clanek, a ani tenhle ocividne nebude kladne hodnocen u vas, ale nedivim se vam. Byt na vasem miste, taky by se mi ten clanek nelibil.

1 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

no tak já sem zase ve stresu skoro furt... páč jsem děsně blbá a dělám si hlavu z úplnejch maličkostí... vím to, ale nic s tim nenadělám... a držim palce, ať to všechno zvládneš ;o)
PS: tak už tu vaší "vágynu" chápu xD