pondělí 5. ledna 2009

Konec konců ...


já NEPOPÍRÁM že některé mé nápady mohou mít ŠPATNÉ. následky

Ještě dopoledne jsem byl skálopevně přesvědčen, že se tento článek bude zabývat reprodukčními orgány kosatek, nakonec jsem ale musel sám sobě poníženě přiznat, že toto téma bude dost možná nezajímavé.

Dnes byl totiž den, na který opravdu jen tak nezapomenu.
Bylo to všechno tak fádní a pak se to najednou tak zesralo. Vše započalo tím, že jsem si doma nechal aktovku s učením. Opravdu, nedělám si srandu, oblík sem se jenom lážo plážo a že jako JDU. Asi sem přes ty prázdniny zdegeneroval. Když jsem se pak v mírně nasrano-rozpoloženém stavu brodil asi 30 čísly sněhu v diskant-botách, musel jsem uznat, že jsem měl i lepší nápady, které měly šťastný konec.

Vše ale vyvrcholilo tím, že mi odletěly klíče. Normálně prostě, z kapsy. Samozřejmě že do toho hlubokého sněhu, který v lednu nepamatuje ani prabába. Další čtvrt hodinu jsem tedy strávil hledání klíču ve velmi studeném (jak jinak že) sněhu.

Jestli já nemám štěstí.

1 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

koukám, že to začalo u tebe pěkně x)
já cestou na autobus ztratila JEDNU botu na tělák... mi asi vypadla z tašky nebo co.... zjistila jsem to až ve škole, že....
ztratila jsem klíče od šatny...
nemůžu najít skripta na literaturu
navíc tenhle tejden píšeme pololetní kompoziční práce a já nemám dopsaný sešity xD
ale aspoň, že jsem šla do školy s taškou xD -> Seš frajer xD