pondělí 22. prosince 2008

Den 100

tyjo .. nemůžu uvěřit tomu že už sem 100 DNÍ na tomhle blogu!

Dva dny před vánocema a .. nějak si to neuvědomuju. Děsně mě mrzí že už to neprožívam tolik jako dřív, když mi bylo 8, 9 roků. Byla to nádhera a ty vánoce měly ještě větší kouzlo. Neříkam že teď ho nemaj, jenom už to neni takový to .. vbíhání do obejváku se zatajenym dechem a doufání, že pod stromečkem to moje vytoužený autíčko bude ...
Skoro vždycky - ne, moment, VŽDYCKY jsem vpodstatě dostal k vánocům co sem si přál. Na žádný vánoce bych si nemoch stěžovat. Jako vždycky - krásný.

Máti je v obejváku, zdobí stromek a poslouchá country-koledy. Jo, sme fakt divná rodinka, zdobíme stromek dva dny předem a ještě k tomu umělej.

Jinak dneska sme byli s Lucuncou v činkárně, poprvý spolu. Bylo to docela zábavný až na to, že po první čtvrthodině na tom divnym kole sem se chtěl dramaticky zhroutit a umřít. Pak už to šlo, něco bylo náročný, něco míň ... ale bylo to skvělý, takže, příště dem zas :)

Já du změnit dyzajn ... tak ZBOHÉÉÉÉM.


3 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

dizaajn je pejkný..xDDD

Anonymní řekl(a)...

No... když nad tím tak přemýšlím.... tak ty Vánoce taky prožívám jinak... Už se nedívám očima 7letý holčičky, která s napětím čeká, až zazvoní Ježíšek... x) ale stále pro mě Vánoce mají to jedinečné kouzlo jako před lety x) Akorát pod stromečkem nebude panenka s kočárkem ale iPod nano xD
Miluju Vánoce a českýho Ježíška ;o)
TAK ŠŤASTNÝ A VESELÝ ;O)

Anonymní řekl(a)...

nemusíš závidět.. x) Ježíšek zavolal, že maj v USA děsně výhodný iPody, tak jestli bych nějakej nechtěla... tak když nabízí, proč bych to nebrala, že? xD ale klidně bych přežila další léta se svou mp3 x)