sobota 8. listopadu 2008

Odpoledne ?

To jsem lhal, ne ? ^^

No taaak ... sem se rozhodl že teda si nedávam pauzu neasi ^^ Páč teoreticky bych jinak nepsal že? No ... sam vlastně ani nevím která nadpřirozená bytost mě dohnala k tomu abych prostě s blogem nesekal. Ale nejspíš to bylo moje svědomí. Trapné. Já vím ^^

V podvečeří (och jak krásný výraz musím se za něj pochválit) sme byli s Luckou na hoďku venku. Byla to nesmírně výživná hodinu, ve které sem se dověděl, že přece nemůže ve svých patnácti letech vyšukávat (Ano, tolik slova kontroverzní a křesťasnsky založené matky) a kurvit v temných uličkách našeho .. ehm .. maloměsta.
Opravdu už dlouho sem se tolik nepobavil nad cizím neštěstím jakým je právě část Lucinčiny rodiny (ano, ta část je MATKA). No probrali sme hodně ač více, či méně fungujících rodin, a došli jsme k závěru, že i když sme oba z rozvrácený rodiny, nedali sme se na špatnou cestu.

Jo a Večerníček je pedofil. A změna ! Nebudu psát články každej den, poréč by to bylo dost nevýhodný a nahovno, budu prostě psát až se něco bude dít. Tolik k organizaci. A teď ... SPÁÁÁT ! xD

( Ne srát ty úchyláku!)

5 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Takze nejaky vypadok hej??xDD nabuduce nestras!xD Ze koncis..xD
AA preco si myslis ze je vecernicek pedofil???xDD

Anonymní řekl(a)...

No přesně ... příště nestraš :D A teda myslim si že ta zázračná osoba jsem já, protože jsem tě spracovávala celej den :D

Anonymní řekl(a)...

jo sukat v ulickach je problém..ale ne zas tak velkej teda kdyz neni moc velka zima coz ted docela je..

Unknown řekl(a)...

nn nejsem.. a moc dík za koment :)

Anonymní řekl(a)...

ne nejsem, to mi prostě jen tak nadávaj.. to fakt ne.. jinak moc dík za koment..