úterý 30. září 2008

Krok zpět a poklona

tenhle článek je věnovanej jenom jedný osobě, která to snad pochopí a hlavně .. přijme.

V posledních dnech to prostě bylo zlý ... emmm ... mám na mysli moje chování, tvoje chování, mlčení a spoustu otázek, který aspoň já si pokládal určitě. Je to všechno sice už dávno ztracený a ty si teď žiješ úplně jinej život, možná lepší, ne, určitě lepší než se mnou, protože jestli někoho máš, je určitě u tebe a pomůže ti vždycky, když já sem ti pomoct nemoh.

Napsal sem o tobě tady ošklivý slova, možná se záchvatu vzteku, určitě z blbosti, bylo to k tobě hodně nefér, a omlouvam se ti za to.
Doufám že sis to přečetla a pochopila mě, jestli ne, je to jenom tvoje věc, jestli ano, děkuju ti.

Děkuju ti za ty tři měsíce, jedny z nejúžasnějších měsíců v mym životě ... Díky za to, že si to se mnou vydržela aspoň tak dlouho.

Hodně štěstí.

1 blábolů:

Anonymní řekl(a)...

Chápu to a přijímam... Myslim, že je to takhle pro oba lepší. I když nikoho nemam..
Za ošklivý slova se neomlouvej :-) Měla sem z nich strašný záchvaty smíchu... přestože se mi Kačka pokoušela vysvětlit, že to až tak vtipný zase neni :D
..akorát teď..sem si..rozmazala linky.. xD xD